PROGRAMAM SOBRE UN JOC
CAÇAR ESDEVENIMENTS
La programació orientada a esdeveniments és clau alhora de contruir codis ben estructurats. Els esdeveniments són accions que envolten un programa, un click, una arribada de dades, amollar una tecla, temps, . La seva gestió implica unes millors de respostes al programa.
El programa joc angry birds té la virtud de tenir una bona jugabilitat i dos esdeveniments exemplars:
- Pitjar el botó
- Amollar el botó

EXERCICI D’ENTREGA
– OBSERVA QUÉ PODEN CONTROLAR AMB ELS ESDEVNIMENTS. FES UN ESBÓS I ANOTA TOTES LES VARIABLES QUE ES PODEN ACONSEGUIR.
ENVIA EL DIBUIX A: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScVdXMpqlnXkwkRTkjEOopqIG5ZJiABs_37GpB2M8JV2Redfg/viewform?embedded=true
També ens fixam que hi ha una per nova dins del MAIN que és el EVENT.
EVENT és la part que “caça” esdeveniments compoden ser:
- PITJAR UNA TECLA
- REBRER UNA INFORMACIÓ PER XARXA.
- Canviar el color de la bolla
- Canviar el color del fons
- Canviar la mida de la bolla
- Canviar la velocitat de transport
- Fer que quan passi cap a dalt de eix y = 0 la bolla sigui de color blanc i per baix de l’eix y = 0 sigui de color negre
- Fer que mostri el nombre de pases que ha fet durant una partida
- Calcular la distància entre la bolla i el punt (0,0)
- Afegir una altra bolla que es controli amb el cursor
- Calcular la distància entre les dues bolles
ESDEVENIMENTS.
El programa captura els esdeveniments de l’usuari https://www.geeksforgeeks.org/pygame-event-handling/ d’aquests esdeveniments podem programar COMPORTAMENTS
http://aula.gimnesia.net/2025/01/28/programam-sobre-un-joc/http://aula.gimnesia.net/wp-content/uploads/2025/02/for-bucle-1024x633.pnghttp://aula.gimnesia.net/wp-content/uploads/2025/02/for-bucle-150x150.png1er BatxilleratDigitalitzacióCAÇAR ESDEVENIMENTS La programació orientada a esdeveniments és clau alhora de contruir codis ben estructurats. Els esdeveniments són accions que envolten un programa, un click, una arribada de dades, amollar una tecla, temps, . La seva gestió implica unes millors de respostes al programa. El programa joc angry birds té...admin pereantonibennassar@gmail.comAdministratorAula de Informàtica