INTRODUCCIÓ A LA PROGRAMACIÓ.
Per entendre com es presenta un problema algorísmic llegirem una introducció al'assignació de variables i prendrem apunts. Desprès llegirem com es planteja un problema algorismic a nivell d'entrades i sortides. TEORIA->ASSIGNACIONS I VARIABLES -> Exercicis Suposant que a = 3, b = 2 i c = 4, avalueu les expressions següents: b - a…
VERSIONS DE TAULA
Vàries versions d'un mateix model. En aquesta pràctica feim quatre còpies i presentam diferents dissenys de la taula dels anteriors exercicis. S'ha de fer feina sobre el document que estam fent tots els exercicis. Desprès d'haver creat una taula amb els cubs. Si vares fer bé les pases està tot…
FULLS DE CÀLCUL. PIZZERIA
Un full de càlcul és una eina que serveix per calcular i programar sobre una graella quasi infinita d'elements. Per aprendre el funcionament dels fulls de càlcul crearem una carta de Pizzeria que ens calcularà els preus i idiomes de forma automàtica. Nosaltres l'hem de programar. Per saber com funciona…
seguiment assignatura
curs JUTGE: PENSAR EL PROBLEMA
python turtle sobre
Recordam les pases que s'ha fet per fet el programa de dibuixar un sobre sense alçar la mà. Les primeres pases de implementació del nostre programa són les de: Començam les tasques de desenvolupament Usar la plataforma Ens permet editar i executar python fàcilment i al web Una vegada ja…
PRESENTACIÓ ALUMNES
PRESENTACIÓ I ACCÈS AL DRIVE D'ALUMNE. COMPARTIM CARPETA "RECURSOS DIGITALS" AMB EL PROFESSOR, CREAM UN DOCUMENT "QUADERN D'AULA" DINS AQUESTA CARPETA. DESPRÈS OMPLIM EL FORMULARI. ACCEDEIX AL FORMULARI ELS ALUMNES QUE ENTREGUIN PODEN COMENÇAR A FER UN HORARI DE CURS.
RECURSOS DIGITALS
TEMES DEL CURS QUADERN DIGITAL. COMPARTICIÓ DE DOCUMENTS I CARPETES. CREACIÓ DE PASSWORDS. EDICIÓ DE PRESENTACIONS. SIMULACIÓ 3D SOBRE 2D. CREACIÓ DE CONTE AMB RONDAULLES CREACIÓ D'ANIMACIÓ AMB EINA DE PRESENTACIONS. PROGRAMACIÓ AMB TURTLE TRINKET. EDICIÓ IMATGE.
SIMULAM 3D SOBRE 2D
Es pot simular un espai 3D sobre un espai 2D? Avui en dia la resposta és obvia, sí, es pot simular un espai 3d sobre un espai 2D. Un dels primers pintors que va obtenir aquest efecte (sense tenir ús de cap tècnica) va ser Peter Brueguel. Cada objecte que…
Random i els colors RGB. Turtle
Els aleatoris serveixen com a estrategia de programació alhora de prendre decissions. Així el programa pareix que pensa per ell mateix però no és així, el programador ha creat un sistema particular de decissió, el RANDOM. Tots els llenguatges tenen la seva biblioteca de randoms, en el cas del python…
Funcions i bucles amb Python
TASQUES: Llegir el contingut de la pàgina Fer els exercicis del, s'han d'entregar dins un document. QUAN PROGRAMAM CERCAM LA FORMA DE REDUIR EL CODI. Existeixen moltes tècniques per dreduir codi de programació, una d'elles és l'ús de funcions (anomenades defs al llenguatge python). Una forma són les Funcions i…