PROGRAMAM AMB PYTHON USANT LA LLIBRERIA TURTLE
<iframe src="" width="100%" height="356" frameborder="0" marginwidth="0" marginheight="0" allowfullscreen></iframe>
Estudi de gif
En aquesta pràctica hem de crear un gif animat a partir d'una fotografia que cercarem a la xarxa. Una vegada baixada a la carpeta de descàrregues l'editarem amb el programa GIMP i expotarm quatre tipus de la pràctica s'ha de dibuixar la finestra d'exportació del programa gimp i s'han d'anotar…
Criteris Avaluació
Descriptors dels criteris d'avaluació1. Cercar i seleccionar de manera crítica informació adequada provinent de diferents fonts, atenent a criteris de validesa, qualitat, actualitat i fiabilitat i respectant els drets d’autor, per incorporar-la a la construcció de Cercar i seleccionar informació en funció de les seves necessitats fent ús de les…
Programació amb Turtle
La programació és una ciència que ens permet aconseguir que un ordinador faci una tasca concreta. Un programa dins el seu interior conté una llista d'instruccions organitzades en algoritmes i estructures de dades. COM CODIFICAR: Hem de tenir una idea clara del que volem fer. Per exemple un quadrat. Pensam…
Estudis estadístics
Altura, per, edat, ...
Document compartit.
1er E LINK 1ER E 1ER F
1.2 Exercicis de maquetació de text amb LibreOffice.
Exercici 1. Maquetació en forma de diari. PER REALITZAR L'EXERCICI HAS DE SEGUIR LES PASSES PUNT PER PUNT I PER ORDRE. COPIAR EL TEXT DE LA SEGÜENT NOTÍCIA I DONAR FORMAT. 0- OBRIM EL PROGRAMA EDITOR DE TEXT. 1- COPIAM EL TEXT 2- FEIM ENGANXAMENT ESPECIAL (TECLES: CTRL V SHIFT)…
Recordari… http://aula2.gimnesia.net
Aquesta pàgina té el contingut docent a
2. Fulles de càlcul.
Les primeres fulles de càlcul de l'història permetien agrupar nombres per així treure respostes damunt alguna pregunta. El següent video mostra un "històric contable" que usa una taula de càlcul. La idea segueix sent la mateixa ordenar nombres i crear fòrmules per arribar a alguna resposta. I sempre, els nombres…
LA RÚBRICA 2AVALUACIÓ
TOT AL MATEIX PORTFOLI BIRDPROPI S’HA D’ I ESTRUCTURA DE JOC (FOTOGRAFIA)CONCRET : PUNTUACIÓ NIVELL (EXEMPLES): AUGMENTAR PETIT O GROSFASESMÉS ENEMICSSIMPLE: S’HAN DE POSAR LES ; FONS. PROPIS. DISSENY AMB INKSCAPE. COM AL FLAPPY Ó