Posidònia.
Posidònia. Dibuix de Cati Cànoves acció 1: informació local. acció 2: informació global. acció 3: Perquè? acció 4: Més informació... cuidam la posidònia presentació posidònia més informació
Projecte. Implementació.
“UML i Encapsulació”.
Contingut. Generar projectes informàtics és una tasca que es produeix durant les fases: Anàlisi: Abstracció del concepte. Disseny: Especificació mitjançant documents entenibles. Implementació amb un o més llenguatges. Prova. Manteniment del programa. Una vegada tenim l'abstracció del programa podem passar a implementar les seves significa definir els atributs i els mètodes d'un…
Programació amb Scratch.
Joc Flappy bird.
Programam el joc Flappy Bird. Per programar el Joc feim una xerrada sobre els aspectes a programar i desprès el programarem aquest tutorial. L'aspecte que s'afegeix en aquest programa és la clonació de personatges, en aquest cas la tuberia. Per compartir el projecte: Projecte flappy bird 1E. Projecte Flappy bird…
Disseny i implementació de projecte. Concreció de idees.
Contingut i objectius. A n'aquesta unitat es treballa damunt el projecte "joc de les pedres" ja implementat i funcionant. Durant sessions anteriors hem avaluat, pensat i dissenyat els diferents aspectes que s'han de programar i s'han separat en diferents components lògiques. Tot això seguint un: Anàlisis que s'ha fet en…
Prova de Gimp
Prova Gimp. Aquesta prova és per avaluar els coneixements d'ús de l'eina gimp. En aquesta prova s'han de seguir les passes descrites. Al finalitzar la prova s'ha de guardar el document xfc al vostre drive i s'ha d'entregar un png al googleClassroom, aquí D'aquesta carpeta heu de triar quatre fotografies…
Exercicis de colorejar.
èvia. Durant les primeres pràctiques hem après algunes tècniques per dividir en capes diferents una mateixa imatge. En aquesta unitat aprendrem a colorejar una capa i a fer composicions de colors. 2. exercici 4. Donam color i llevam taques.
Instruccions durant la lactància.
Aquí deix les tasques que heu de fer durant la meva absència. Seré amb na Roser GRUP E. QUATRE HORES SETMANALS Amb les fotos que varem fer el darrer dia de classe, crear una portada per al portfoli amb el gimp, la mida ha de ser din a4 i s'han…
Pràctica finestres amb personatges.
Fes el mateix que a la pràctica anterior de la finestra. Aquesta vegada has d'emprar recursos que cerquis per internet. La mida de la imatge ha de ser 18x13cm i 300dpi. El tema: Un edifici amb finestres vist des de l'exterior. S'han de modificar, retallant més de cinc finestres i…
Unitat 5. Els Objectes.
Introducció La programació Orientada a Objectes és un paradigma de programació que: Aprofita els coneixements de la programació Estructurada i de la Modular. Afegeix característiques pròpies de programació, com l'encapsulació, l'herència i el polimorfisme. Amb l'objectiu que sigui un tipus de programació que permet ser ampliable, ser adaptable i transportable.…
Pràctica final. Collage
Aquesta darrera pràctica consisteix en aplicar les tècniques apresses amb el gimp per fer un cartell. El cartell és per un concurs de fotografia sobre la natura. Es durà a terme a l'ies Mossen Alcover i té com a objectiu potenciar la Natura. CaRACTERÍSTIQUES: La mida del cartell és de…